سلام.
رضا پیروز هستم، برنامه نویس و متخصص دیجیتال مارکتینگ.

سال سوم دبیرستان درسی به اسم برنامه‌نویسی با زبان GWBasic داشتیم و همین بهانه‌ای شد که به برنامه‌نویسی علاقمند شدم. در دانشگاه نیز همین رشته را ادامه دادم و در مقطع کارشناسی، رشته مهندسی کامپیوتر(نرم‌افزار) و در مقطع کارشناسی ارشد، رشته مدیریت فن‌آوری اطلاعات فارغ‌التحصیل شدم. البته سال 1397 دکترای مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد تهران شمال قبول شدم ولی انصراف دادم و تصمیم گرفتم وارد دانشگاه بازار شوم…

از سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۳۹۸، با شرکت‌داده‌پردازی خوارزمی با سمت‌های برنامه‌نویس و مدیر پروژه‌‌، با معاونت فن‌آوری اطلاعات سازمان حسابرسی کل کشور با سمت مدیر IT و با شبکه دو و شبکه سه سیما به صورت پروژه‌ای و فریلنسر همکاری داشته‌ام.

سال ۱۳۹۸، کسب‌وکار خودم در حوزه آموزش تولید محتوا و اینستاگرام مارکتینگ را راه‌اندازی کردم. تا پایان سال ۱۴۰۰ ده‌ها کارگاه، وبینار و سمینار برگزار کردم و به حدود ۲۰۰۰ نفر کمک کردم تا از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنند. پاییز 1400 نیز کتاب خودم به اسم “نان در محتواست” را نوشتم که اواخر همان سال چاپ شد.

به برندهای بزرگی از جمله ترندیس دبی، پینک‌ لند بیوتی تهران، جواهرات سیداگالری، موسسه آموزش فرافکر و کسب و کارهای دیگر برای رشد کسب‌وکارشان مشاوره داده‌ام و به آنها کمک کرده‌ام تا از طریق تولید محتوا و اینستاگرام مارکتینگ فروش خود را افزایش دهند.

و اما داستان جذاب تولد کسب از نت:
مایکل شوماخر می‌گوید: زمانی که همه ترمز می‌کنند شما باید گاز دهید تا برنده مسابقه باشید.
اول پائیز 1401 اینستاگرام فیلتر شد. حدود یک‌ماه کارها را متوقف کردم و فعالیت خاصی نداشم. اما زندگی ادامه داشت و باید یک کاری انجام می‌دادم. تصمیم گرفتم از تجربه چند ساله خودم در برنامه نویسی، اینستاگرام مارکتینگ و تولید محتوا استفاده کنم و یک کار بزرگ انجام دهم.
بعد از مطالعه و تحقیقات چند ماهه کسب از نت را راه‌اندازی کردم. در واقع ایده اولیه کسب از نت این بود که آموزش کسب درآمد از اینترنت را فقط به شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام محدود نکنیم و از همه ابزار و امکانات ممکن برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنیم و این‌طور شد که کسب از نت متولد گردید.

در کسب از نت به کارآفرینان و صاحبان کسب و کار کمک می‌کنیم کسب و کارشان رشد 1001 درصدی داشته باشد و به جایگاه واقعی خود برسند.

با ما در فضای مجازی همراه شوید!

تیم کسب از نت
رضا پیروز

رضا پیروز

موسس و مدیرعامل
الهام محمدی دوست

الهام محمدی دوست

فیلم‌بردار و تدوین‌گر
حمید کاظمی

حمید کاظمی

طراح سایت
سعید آقانوری

سعید آقانوری

گرافیست