چگونه اکانت رایگان ChatGPT بسازیم؟ باضافه تفاوت آن با اکانت پولی

چگونه اکانت رایگان ChatGPT بسازیم؟ باضافه تفاوت آن با اکانت پولی

ساخت اکانت رایگان ChatGPT

فهرست مطالب

قدم اول برای تولید محتوا با ChatGPT ساخت اکانت در سایت OpenAI است. برای ساخت اکانت رایگان ChatGPT  فقط کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

 

1. ورود به سایت OpenAI

برای ساخت اکانت رایگان ChatGPT، در ابتدا باید از طریق لینک chat.openai.com وارد محیط ChatGPT شوید. فقط چون OpenAI ما را تحریم کرده است برای استفاده از ChatGPT باید این تحریم را دور بزنیم. سه روش برای این کار وجود دارد:

  1. از فیلترشکن استفاده کنیم.
  2. یک سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز که در یک کشور دیگر مثل هلند قرار دارد تهیه کنیم و از این طریق وارد محیط ChatGPT شویم.
  3. از تحریم شکن‌ها مثل shecan.ir استفاده کنیم که دستوراالعمل استفاده از آن و نحوه تنظمیات DNS روی کامپیوتر ما در این سایت‌ وجود دارد.

 

2.روی دکمه Sign up کلیک کنید

ثبت نام در openai برای ساخت اکانت رایگان ChatGPT

 

3. ایمیل خود را وارد کنید

ثبت ایمیل در سایت openai

 

4. پسورد را وارد کنید

در این مرحله یک رمز عبور برای اکانت رایگان ChatGPT که در حال ساخت آن هستید وارد کنید.

 

5. ایمیل ارسالی را تایید کنید

تایید ایمیل ارسالی توسط openai

 

6. مشخصات خود را وارد کنید

در این مرحله نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

ورود اطلاعات شخصی در سایت openai

 

7. یک شماره موبایل مجازی تهیه کنید

مرحله آخر برای ساخت اکانت رایگان ChatGPT، احراز هویت ما توسط ChatGPT با شماره موبایل ماست. اگر شماره موبایل خود را وارد کنیم چت بات ChatGPT متوجه خواهد شد که ما از ایران وصل شده‌ایم و از ثبت نام ما جلوگیری می‌کند. راه حل چیست؟ ما باید یک شماره موبایل مجازی که مربوط به یک کشور دیگر است را از سایت‌هایی مثل نامبرلند تهیه کنیم تا پیامک ارسال شده به این شماره را وارد کنیم و ثبت نام ما نهائی شود.

تایید شماره موبایل برای ساخت اکانت رایگان ChatGPT

 

 

تفاوت اکانت رایگان ChatGPT با نسخه پلاس آن

سوالی که ممکن است شما در این مرحله داشته باشید این است که آیا با اکانت رایگان ChatGPT نیز همانند اکانت پولی یا نسخه پلاس آن می‌توانیم محتواهای باکیفیت و جذابی تولید کنیم؟
شما با اکانت رایگان ChatGPT نیز می‌توانید مثل اکانت پولی آن محتواهای بسیار باکیفیت و جذابی با سرعت بالا و هزینه پایین تولید کنید. البته اکانت پولی ChatGPT یا نسخه پلاس آن نسبت به اکانت رایگان ChatGPT سه مزیت دارد که در زمان تهیه آن در محیط ChatGPT، این چت بات نیز به این سه مزیت در کنار مبلغ آن (20 دلار در ماه) اشاره کرده است:

مزیت اول: درصورتی که درخواست‌ها از چت بات بالا باشد و ترافیک سرورهای OpenAI افزایش یابد، ChatGPT از دسترس افرادی که نسخه پلاس را تهیه کرده‌اند خارج نخواهد شد. این موضوع خیلی نگران کننده نیست. چون این افزایش ترافیک همیشگی نیست و در مقاطعی از روز ممکن است وجود داشته باشد. علاوه بر این بعد از مدتی که با این هوش مصنوعی کار می‌کنید متوجه خواهید شد که در چه زمان‌هایی ترافیک سرورها پایین است و در همین زمان‌ها می‌توانید بدون دغدغه محتوای خود را تولید کنید.


مزیت دوم:
نسخه‌های جدید ChatGPT سریع‌تر در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که اکانت پولی یا نسخه پلاس آن را تهیه کرده‌اند. این موضوع هم جای نگرانی ندارد. چون بالاخره بعد از مدت زمان کوتاهی نسخه جدید در اختیار همه قرار خواهد گرفت و شما چیزی را از دست نخواهید داد.

مزیت سوم: سرعت در نسخه پلاس ChatGPT نسبت به نسخه رایگان آن تا حدودی بالاتر است. البته در حال حاضر اختلاف زیاد نمی‌باشد و جای نگرانی نیست.

با توجه به تفاوت‌هایی که گفته شد نتیجه می‌گیریم با اکانت رایگان ChatGPT هم می‌توانیم محتواهای باکیفتی تولید کنید و نیازی به خرید اکانت پولی نیست. بخصوص اگر تازه شروع به کار با ChatGPT کرده‌اید.
اما درصورتی که قصد خرید نسخه پولی ChatGPT را داشتیم، چگونه آن را تهیه کنیم؟ در بخش بعدی دو روش برای تهیه اکانت پولی را توضیح داده‌ایم.

 

روش‌های تهیه اکانت پولی ChatGPT

روش اول: از طریق گزینه Upgrade to Plus در محیط ChatGPT زمانی که وارد محیط این چت بات از طریق این لینک می‌شوید. توجه داشته باشید که برای ورود به محیط چت بات باید از فیلترشکن استفاده کنید.

اکانت رایگان ChatGPT

 

اکانت پولی ChatGPT

روش دوم: از طریق سایت‌های ایرانی مثل Numberland.ir و Farasib.com

اگر برای پرداخت ارزی بصورت مستقیم مشکل دارید می‌توانید از سایت‌های ایرانی نامبرلند و یا فراسیب اکانت پولی ChatGPT را تهیه کنید.

 

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. اگر نقطه نظری یا سوالی دارید در کامنت‌های زیر همین مقاله می‌توانید مطرح کنید. تیم کسب از نت پاسخگوی شما خواهند بود.

و نکته مهم آخر اینکه، شما زمانی می‌توانید با هوش مصنوعی ChatGPT سرعت تولید محتوا و درآمد خود را حداقل 3 برابر بیشتر کنید که دانش استفاده از آن در کسب‌وکار خود را بدست آورید و سپس این دانش را در کسب‌وکار خود اجرا کنید.

پیروز باشید

محصولات مرتبط
این مقالات را هم بخوانید!
در دنیای رقابتی امروزه، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و هوش مصنوعی در بهبود کسب و کارهای آنلاین بسیار حیاتی است. اما سوال اصلی اینجاست: چرا باید به هوش مصنوعی روی آورد و چگونه می‌تواند به افزایش ترافیک و درآمد وب سایت شما کمک کند؟
6 آذر 1402
تاثیر هوش مصنوعی در کسب‌ و کارها به عنوان یکی از برجسته‌ترین فناوری‌های اخیر چیست و چه کاربردهایی برای کسب و کارها و افزایش درآمد آنها دارد!
28 شهریور 1402
در این مقاله 7 قالب آماده برای نوشتن پرامپت حرفه‌ای برای ChatGPT در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید از آن به بهترین نحو استفاده کنید!
8 شهریور 1402
چه روش‌هایی برای کسب درآمد با هوش مصنوعی وجود دارد؟ آیا می‌توانیم در ایران از ChatGPT برای رشد کسب‌وکار و کسب درآمد بالا استفاده کنیم؟ پاسخ این دو سوال در این مقاله داده شده است.
28 فروردین 1402
تولید محتوا با هوش مصنوعی، سرعت تولید محتوا برای سایت و پیج اینستاگرام شما را حداقل 3 برابر افزایش می‌دهد و این موضوع روی درآمد شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.
19 فروردین 1402

2 دیدگاه برای “چگونه اکانت رایگان ChatGPT بسازیم؟ باضافه تفاوت آن با اکانت پولی

  1. ندا گفته:

    سلام من در کلاس سه روزه شرکت کرده بودم داشتم فایلها رو از کانال تلگرام میدیم اما پاک کردید!
    چجوری میشه اونا رو دید؟

    • سعید کاظمی گفته:

      سلام ندای عزیز
      فایل ها به دلیل چالش جدیدی که در پیش داریم غیرفعال شدن
      در تاریخ 28،29،30 خرداد چالش 3 روزه جدید داریم
      اگر مایل به ثبت نام هستید، اطلاعات تماس خودتون رو به جیمیل “کسب از نت” ارسال کنید
      kasbaznet@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رازهای مخفی کسب درآمد با هوش مصنوعی

را یاد بگیرید تا درآمدتان 3 برابر شود

1/000/000 تومان
99/000 تومان
close-link
عضویت | ورود
شماره موبایل خود را وارد کنید

برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد